wheeehooo!!

behöver jag ens säga vad jag jublar över?? har ju nu tjatat hela veckan om att detta är sista veckan så jag gissar att alla vet det=) och idag, sista dagen.
M har jobbar natt inatt men slutar nu halv elva. ingen aning om vad han ska hitta på då men jag hoppas han passar på att njuta och inte stannar på garaget och jobbar.
själv jobbar jag tyvärr till fyra och jag misstänker att denna dag kommer kännas oändligt lång.
ingen aning om vad vi ska hitta på sen, men jag hoppas att det blir ngt mysigt för att fira semestern.

Liten lever om så mycket nu för tiden så det är inte klokt! Men jag klagar inte! det är så underbart att känna. igår när jag skulle sussa fick jag ligga och jaga en liten fot som for som ett skott inne i magen. även idag nu på morgonen när jag satt och drack kaffe.=) mys!!

trist och grått väder idag igen, men jag gråter inte blod. Dock är jag väldigt glad över lånet av svarta stövlar av Sassa. De passar ju utmärkt nu när det är sånt här väder och eftersom det inte direkt är så att mina fötter blivit mindre så är det de enda som passar för tillfället...

  


Kommentarer
Ellepella (FL)

Hallo!
Har hittat din blogg nu:) Vilken fin tröja du har på korten... var har du köpt den? Har varit på stan idag o shoppat då jag inte kan ha ett enda par byxor längre, pang så har magen börjat växa och bebin lever loppan där inne:P Mysigt!
Ha en fin kväll

2007-06-29 @ 17:49:38
Anna

hej!=)
tröjan har jag köpt på tradera.=) men den är från POP. kan verkligen rekomendera tradera. toppen när man kanske inte vill lägga ut en förmögenhet på kläder man bara kan ha ett tag...
har du nån blogg då? och välkommen till min!=)
vad kul att du börjat känna lillen=) finns inget som slår den känslan!!!
nu ska jag njuta av kvällen som även är min första semesterkväll=) äntligen!!

2007-06-29 @ 18:33:30
Ellepella

Aha tradera:P är dålig på att näthandla men borde kanske kolla, lite mer ekonomiskt. Nej jag har ingen blogg... har funderat på att skaffa men den skulle väl bli uppdaterad varannan månad el så;P
Ja det är mysigt att känna lillen men idag har h*n varit lugn. Trött från gårdagen kanske:P Har varit hos frissan halva dagen, är väääldigt trött nu och svanskotan ömmar=/
Va härligt m semester, njut av den:P
Ha en bra dag

2007-06-30 @ 16:29:22
Anna

EllePella: oj, jag är allra bäst på att näthandla. farligt.....=/
jo det är ju det där med uppdaternade när man har en blogg.. men det är roligt när man ser att man får fler och fler läsare=)
skad u ha ngn semester då?

2007-06-30 @ 21:49:11
Ellepella

Hellu igen
Ja kan tro det blir farligt att handla på nätet, alldeles för nära till hands dagligen. Jao tror jag startade en blogg en gång i tiden men minns inte var hehe...
Jao jobbar 4 dagar till sen ska jag ha semester i 1 vecka (ledig 10 dagar sammanlagt) få se om jag tar ngn senare semester om det blir till att flytta o så. Men man jobbar ju inte så länge till så jag kan nog stå ut m jobbet:P vet inte vad man ska hitta på när man går på hp... sitta hemma och bli tjock(-are)? *hihi*

2007-06-30 @ 23:24:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar