bara vägar

imorse nrä jag gick hemifrån kvart över sex trodde jag att denna oerhört korta promenad kan inte annat än att sluta illa...blank-is på hela uppfarten och jag trodde det skulle vara så hela vägen till bussen. men icke! bilvägen var bar! nästan i alla fall=) pratade med älsket samtidigt som tyckte vi skulle lägga på så jag kunde koncentrera mig på att gå och slippa halka, (han vet hur jag är) men jag klarade mig!

har nu precis öppnat kontoret efter fika med ett företag. där bjöds på smörgåstårta. mumma!
när jag vaknade i morse var jag så trött så jag tänkte att jag skulle åka hem direkt efter jobbet och vila, men nu efter att ha piggnat till och vart ute lite känner jag mer och mer att jag inte ALLS vill det.. jag vill fara på stan..vara ute lite i vårvädret...försöker få tag på syster jossi men får inget svar..

igår var hur mysigt som helst.
sassa kom och hämtade upp mig efter jobbet och vi begav oss ut till byn. var och handlade lite innan så jag kunde bjuda på lite mumsiga smörgåsar. och mumsiga blev de! nybakad råglimpa med vitlök och ört-ost, salami, purjo, tomat, ost och paprika. så mycket som möjligt på! =P
sen efter att hon farit kom jossi. lagade lite middag och lallade på med en massa bilder. sen bakade vi kladdkaka och kollade Medium. mysigt..

jag vill fara på stan! nån som ställer upp som frivilligt sällskap?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar