det är nått som känns i magen...

japp...går inte att beskriva, men när jag böjer mig ner, trycker lite lätt på nedre delen av magen eller har ett par byxor som är lite trånga, så känner jag att det är nått där! häftigt!

så är man åter stationerad på jobbet. suck...nä, nu ska jag inte säga så, för du ljuger jag. känns faktiskt inte allt för hemskt. dessutom kom peter nyss med godis till oss alla i receptionen. mumma! =P

hämtade paketet med alla mina skor i går. och ALLT passade. sommarskorna satt perfekt och gummistövlarna var gudomligt söta!! öyckat köp. och 500 kr för 3 par skor...

snart är det UL....jag längtar som en tok! 29:e mars gäller det. spännande. men jag har lite ångest då jag vet att man inte får pinka en timme innan..och jag som måste gå varje kvart. hur ska det gå?
aja, det är ju för en god saks skull i alla fall.
har nu även hittat vagnen som vi bara MÅSTE ha. den är såå fin. emmaljungas City Cross. Men jag kan inte bestämma mig vilken färg vi ska ha..svart kändes så trist. vill ha ngn färg, men jag vet inte vilken.

nu ska jag äta upp min center! =P


Kommentarer
Sassa

Vilken fin vagn! Och många snygga färger! Förstår om det är svårt att välja färg. Köp ett gäng i olika, så kan ni ha olika färger beroende på humör =) Billigt och bra! Promenix då tors el fre?! Puss&Kram

2007-03-20 @ 17:27:58
URL: http://axhammar.blogg.se
Anna

Sassa: jo visst är den fin! jag hade gärna gjort som du säger, köpa en massa olika fäger...dock tror jag att jag kanske skule bli ensamstående förälder då....=/ hihi=)
japp, promenix blir perfekt! vi kan höras närmare. pusspuss

2007-03-20 @ 19:04:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar