fantasin på vift...

ja, jag kom inte ens på vad jag skulle skriva som rubrik, och hur svårt brukar det vara??
är i vanlig ordning på jobbet i alla fall och idag har jag ännu en sån där "bradag". antingen är det för att jag är så grymt nöjd med håret eller så kanske dte har att göra med att jag är gravid..

var på stan med Boman igår i alla fall. Hon kom och hämtade upp mig på jobbet och sen for vi. Insåg att jag hade glömt min plånbok så vi fick fara förbi baby och hämta pengar..=)
vart inte nå mycket shoppande alls, mest fikande och surrande, men jag lyckade i alla fall inhandla en brun utan sol som jag tror jag ska testa ikväll, samt tyg till ett hårband.
jag har letat genom hela stan efter ett hårband som man KNYTER bak..men icke. och eftersom det inte är så svårt att sy, köpte jag tyg och gjorde ett själv..(systers idé) hon hade ett så fint i ljusrosa, men jag hittade endast ett tyg som var fint, så det fick bli ett hårband i vit spets. supersnyggt! =)

hade velat baka idag, men det är så tråkigt att baka själv...ringde därför till jossi för att kolla om hon skulle komma och baka med mig, men hon var upptagen...=( hon skulle komma imorgon istället, men jag ville ju baka idag!
blir nog bara att fara hem och kanske rensa ur garderoben lite...och sen ska jag laga renskav! gud så gott! och länge sen var det..mumma..

här kommer en dagens klädsel:

- mina nya mörkblå mamma-stuprörsjeans
- vitt längre boxarlinne
- vit t-shirt med tryck på i rosa och svart
- vita höga typ converse-skor
- vitt spets-hårband

bra med kläder som tidigare varit för stora..de passar över magen nu..nästan i alla fall=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar