Födelsedag

japp, idag är det min födelsedag..nästan så jag glömde bort det=)
en massa som ringt på morgonen och fortsätter ringa fortfarande, samt en massa sms. kul!=)

igår var jag ute och käkade med inger på waldorf. var såå mysigt. en massa massa surr och självklart god mat. fick dessutom en superfin vas och en MASSA tulpaner. gulligt! =)

när jag fått skjuts hem tog jag och martin oss en promenad med kira. blev en lite längre promenad, och det var såå skönt. trots att det blåste och snöade ganska mycket.
 sen myste vi framför tv:n resten av kvällen.

har fått erbjudande om att köpa en barnvagn för halva priset motför nypris, och den är bara 5 månader gammal..Teutonia Mistral heter den och verkar himla fin. De bilder jag sett i alla fall, plus att färgerna på denna är helt rätt också..ska nog slå till!
och nu är jag sååå sugen på att börja inreda barnrummet..kan knappt hålla mina fingrar i styr...men det kanske är lite tidigt än?

får se vad det blir att hitta på ikväll. var tänkt att vi skulle gå ut och käka och gå på bio, men nu har ju M fått jobba hela natten så vi får se hur det blir..jag nöjer mig då med att mysa bara=)
kanske kommer han och käkar lunch med mig idag också. det har vart trevligt. skönt att komma ut härifrån ett tag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar