fredagskväll

22.35 är klockan. frida och johan är här. alla de andra sitter och dricker öl men inte jag...
jag ÄLSKAR att vara gravid, men ärligt talat hade det vart ganska skoj att vara full. jag vet, det är en skum sak att "sakna", och nej, jag är inte alkoholist, men det känns på nått sätt som att det hade vart lite mysigt...
det var i alla fall skoj att de ville komma, och det var mysigt att göra nått, men nu börjar jag bli trött...=)

äh, skumt inlägg, och jag hoppas att det inte tas på fel sätt...

har drömt om mamma...och inger har drömt om mamma.
allt var som vanligt, precis som det är nu, och det avr inte alls konstigt att hon kommit tillbaka. jag var bara glad att det var så...jag kom på att jag måste ju berätta att jag är gravid! sen kom jag på att jag har ju en MASSA att berätta för henne. jag skulle precis börja berätta, hon tittade på mig och log, precis som att hon redan visste, och sen vaknade jag...till en början frustrerad av att inte ha fått berätta, men efter bara ett par sekunder lugn...jag minns att jag log och somnade om...


Kommentarer
maria

grattis till graviditeten! verkar vara många som ska ha barn till hösten, som man vet vem dom är :)

2007-03-10 @ 15:58:06
URL: http://lillknodden07.blogg.se/
Anna

Maria: tack så mycket! jasså det kanske dte är? är du från lule eller? vilken maria är det?

2007-03-10 @ 17:29:31
maria

"sundvalls maria". när är h*n beräknad?

2007-03-10 @ 18:01:30
URL: http://lillknodden07.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar