Lista

Senaste impulsköp: lite inredningssaker till hemmet
Bästa fikat: inte vet jag, men antagligen på ngt utomhusfik i sommar. med jättemage!=)

Färg du hatar: vet inte om jag hatar ngn färg alls..
Nåt som gör dej förbannad: oh, finns mycket..ja jag har lått att bli arg, eller irriterad snarare. men först och främst folk som inte kan stå för vad de tycker, som vänder kappan efter vinden, bara framhäver sig själv och aldrig andra, de som ljuger...osv..

Så får du motion: promenader. just nu ligger jag väldigt lågt med träning..

Om du var en blomma: vit kalla

Det dyraste du äger: ett hus =P
En bil är en: kommer BLI en nödvändighet om ca. 5 månader

Pryl du inte kan vara utan: dator, mobil
Lyx är: att få leva ett liv som jag gör nu

Tidningar du prenumererar på: kuriren
Du gör med 100 upphittade kronor: köper mig nått fint=)
När grät du senast: i lördags

När är du gammal: så länge man är ung i sinnet blir man inte gammal

Svart eller vitt? går inte att svara på
Homo eller hetero? har inget emot homo, men eftersom jag själv och mitt älsk är hetero så måste jag nog svara det

Höger eller vänster?
Göteborg eller Stockholm? oh, svårt...har bott i sthlm och tycker det är väldigt mysigt, men även göteborg har sin charm..det beror nog på vad man är ute efter..
Landet eller storstan? storstan
Kram eller puss? en kram kan betyda så mycket mer än en flyktig puss
Hyrfilm eller bio? både och, blir så pinknödig så hyrfilm kanske..=)
Gräs eller grus? gräs!
Pasta eller potatis? potatis
Tjänare eller tjäna? tjäna
Is eller mjukglass? både och
Natt eller dag? både och
Biffig eller slank? slank

Blåögda eller brunögda? brundögda
Popsnöre eller sportfåne? popsnöre
Kaffe eller te? just nu: te
Bakispizza eller bakischirre? PIZZA!
Förfest eller efterfest? inge fest alls nu för tiden
Yngre eller äldre? yngre, alltid
Lång eller kort? lagom
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? nej
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? det beror på på vilket sätt och hur många gånger. vissa kommer jag aldrig förlåta
Finns det någon du ogillar starkt? japp
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? olika. nu för tiden är jag nog inte speciellt konflikträdd, men jag har varit
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? finns de som försöker, men jag tar inte direkt åt mig
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? jag vill nog gärna klara mig själv

Är du svartsjuk? inte mycket
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? självklart!
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Ps. jag älskar dig...
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? vända hamburgare
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? tror inte jag skulle reagera alls..
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? nja..
Vad är det första du tänker på när du vaknar? suck..(om det är på veckan. mmmm...mys...om det är helg.

Är du troende? nej

Tycker du om stearinljus? älskar!
Använder du hårbalsam? alltid
När blir man vuxen? måste man nånsin bli det?
Har du lök i köttbullarna?  självklart!

Hav eller sjö? sprollar
Vad har du för väckarklocka? mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna? så ofta som det behövs
Har du hår på ryggen? nej, tack gode gud
Har du betalat månadens räkningar? japp
Använder du hudlotion? måste

Tycker du om Dr Pepper? sååå gott!
Äter du fiskbullar? absolut!
När klippte du dig senast? oj, det var riktigt länge sen..eller hos frissan i alla fall. klipper mig ofatst själv

Vad kollade du senast hos doktorn? var hos min barnmorska
Sex personer du älskar mest av alla? mamma, martin, pappa, josefin, jennifer, malin(finns ju så många..)
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? olika. men helst inte burger king
Platt eller vanlig dataskärm? platt
Vad har du för mobiltelefon? nokia
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? det går inte
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? oreda!
Hur stor hårddisk har du? 40 gb
Har du blivit sövd någon gång? nej
Lever din mormor? japp
Har du varit med på TV? jo, på lulebos reklamfilm=)
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? jobba? eller kanske äta lunch?
Använder du morgonrock? japp
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? nej det tror jag jag skule avstå från



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar