Månadsskifte

månadsskifte idag...får se hur mycket det blir. än så länge ganska lugnt..kanske är det lugnet före stormen..bara att hoppas på det bästa! =)

igår somnade jag såklart direkt när jag kom hem och vaknade av att baby kom hem..
dock resulterade det i att jag orkade vara vaken resten av kvällen. somnade kanske kring halv elva-elva!! =P
myste på med Oc och What about Brian, betalade räkningar, tvättade, lagade byxor samt gjorde iordning byxorna och skorna som ska skickas tillbaka till hm. med andra ord hann jag med ganska mycket...

idag får vi se hur länge jag jobbar..jag stannar så länge jag behövs..hoppas dock att det blir så tidigt som möjligt. stannar till senast fyra, tror jag i alla fall..
imorgon ska jag på stan med lillasyster, ska bli mysigt. kanske man kan lyckas bjuda med henne hem på middag och mys. kanske till och med jensan och robban också vill komma? ska nog kolla med dom vad de säger om det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar