måndag....

usch, jag avskyt verkligen måndagar..speciellt när det är början på en vecka då jag kommer jobba till fem..eftersom förra veckan blev lite trasslig känns det precis som att detta är tredje veckan i rad som jag går till fem. finns ju så mycket annat som jag vill hitta på..till exempel: träffa gumman min!!!! shit, jag saknar henne så jag snart går i bitar, men imorgon ska vi nog äntligen fara och hälsa på dom=)

i fredags var jag på stan med syster. mysigt...inhandlade en hel del, dock inte så himla mycket kläder, tro det eller ej=)
köpte en svart kläning med knyt bak i ryggen, en svatr längre basic tröja från gina som jag kan ha trots min stora mage. sen blev det inga mer kläder...
dock inhandlade utöver detta:

-lancomes foundation
-lancomes löspuder
-två vita krukor
-två gröna plastblommor till krukorna (blev sååå snyggt)
-nya vita gardiner till köket (eller v-rummet)
-vita blockljus

M kom o hämtade oss, handlade lite på B-näset och sen for vi hem. Även jossi följde med. Lagade mumsmat. Klyftpotatis, fläskfilé, kantarellsås och sallad.
Sen blev det godis och Så ska det låta. Myspys.

lördagen var en hemsk dag..usch..jag har kommit fram till att jag verkligen inte tycker om hormoner...
sur, grinig och ledsen, TROTS det otroligt vackra vädret...
baby for till erik och carro för en promenad, men jag stannade hemma. ville bara vara ensam..
grinade en massa och sen gick jag och la mig i sängen och kollade på tv och somnade. vaknade av att Boman ringde och skulle komma på besök.
Efter att ha fått grina en massa och sussa var allt bra igen..ja, jag är konstig just nu=)
baby kom hem och vi tog oss en tur på isvägarna ut mot storbrändön. på kvällen for vi på olearys och käkade och gick efter det på bio.

söndagen skulle egentligen bestå av barnvagnsletande, men eftersom vädret fortfarande var fantastiskt beslutade vi att stanna hemma.
var ute på vår, fram tills igår, oanvända altan. baby skottade upp den medans jag möblerade och hämtade dynor och busade med kira. =P
carro och erik kom förbi. Satt ute i solen och fikade och tog sen en långpromenad. skönt!!
resten av kvällen myste vi med Prison Break och annan tv..

Veckans planer:

Tisdag: Hälsa på Malin och micke. äntligen!!
Onsdag: Träffa Inger på stan för att käka middag. Längtar!
Torsdag. Kalas för mig som tydligen fyller år...
Lördag: Melodifestival hos Malin och micke. (mest troligt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar