Solsken

idag igen. underbart!

igår blev det inte att sitta ute nått, blåste ju så mycket så jag gav upp den idén och la mig i solen på soffan och vilade istället. skallebank hade jag så det var skönt att vila lite. vaknade och lagade renskav med mos. mums!
grejjade på lite medans baby begav sig ner under husgrunden för att ändra plasten som ligger där. efter ett bra tag vart jag ju orolig att han hade fastnat där under så jag gick och kollade..men han levde fortfarande och var på väg upp till och med. =)
jag sandade lite och baby hackade is, sen blev det tv resten av kvällen. greys! f-n så bra det är!!

idag kommer syster Jossi och hälsar på..vet inte om vi kanske ska gå på stan eller om hon ska komma direkt ut till oss så vi kan baka eller hur vi ska göra..ska ringa och kolla vad hon säger.
skulle behöva på stan och köpa present till rut som fyller år imorgon.

kollade mitt konto precis och insåg att jag nog skulle kunna beställa lite dvd-boxar..men jag kan inte bestämma mig vilken serie..blir nog kanske greys..=)

nu ska jag plåga monika lite så hon går och handlar frukt. jag är ju hunrig!´=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar