Treosmurfen...

eller snarare alvedonsmurfen numera...tröttsamt med denna ständiga huvudvärk..nu har jag haft huvudvärk mer eller mindre sen förra helgen. idag blev det som värst, var nära att fara hem, men gav mig f-n på att härda ut..och nu alldeles nyss gick den faktiskt över..men vad beror det på???
jag är ju konstant trött på grund av graviditeten just nu så jag skulle gissa att det går hand i hand..mina blodvärden var ju bra i alla fall..

en timme kvar nu till dagen slutar..
blir inte att fara o hälsa på gumman min ikväll, får bli en annan dag. istället blir det nog bara att vara hemma och mysa med middag och tv. och självklart en massa massa gos...jag blir ALDRIG less på att gosas med mitt älsk. helt fantastiskt!! =)
han meddelade igår att han vill ha 15 barn med mig...jag kommer alltså få kämpa lite=P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar