Ultraljud!!

wow! nu har vi precis vart på UL.häftigt! trodde jag skulle börja gråta först, emn det gick över och sedan låg jag bara och stirrade med häpnad över att h*n verkligen är i min mage. hihi!! sååå söt!! sprattlade JÄTTE mycket, till och med så att barnmorskan påpekade det=) det var svårt att se ansiktet då h*n låg och borrade in ansiktet mot ryggen. men vi såg småfossingarna, ryggraden var jättetydlig, ja egentligen var allt jättetydligt förrutom ansiktet...
fick fyra bilder med oss som jag ska studera ingående när jag kommer hem!!

som ni kanske märker var då detta en helomvändning i humör från de två tidigare inläggen. har inte orkar skriva nått, inte ens orkat gå in på min egen blogg..usch...
känns lite bättre nu, kanske för att jag försöker att inte tänka på det så himla mycket. jag vet, man ska inte förtränga, men just nu tänker jag förtränga så mycket det bara går, och koncentrera mig på det som nu gör mig lycklig. hemma är det ganska påtagligt vad som hänt då han varit vår clown, man märker att azlan saknar honom och det är väl det som känns värst..tänk själv att förlora sin bror..jag hoppas att det kommer gå bra för honom och jag hoppas att jag inte kommer vara allt för överbeskyddande i fortsättningen. släppte ut honom imorse innan jag for till jobbet. kändes mer grymt att stänga in honom hemma när det är så varmt och fint ute, men självklart går jag omkring och oroar mig för att nått ska hända honom....

ikväll ska vi till ulla-carin (min faster) som fyller år. jobbar fem idag (bytt med ullis) så älsket kommer och hämtar upp mig, vi far och käkar och sen far vi direkt dit då vi ska vara där kring sex-tiden. ska bli kul att se hur de bor, de har precis byggt nytt.
imorgon är jag ledig, nästan i alla fall. ska jobba 7-10 och sen far vi till haparanda jag o Martin. Ska även på barnaffären som ligger där o kolla lite allt möjligt. ska bli sååå mysigt! o skönt att få göra nått skoj mitt i allt sorgliga..ska stanna i bjummis på vägen hem o på lördag ska jag på Bounce med mina syrror i Kulturhuset. längtar!

nu ska jag hämta mig en kopp kaffe, sätta mig ner och njuta av att dagen är lugn och att det bara är en timme kvar tills jag slutar även fast det känns som jag nyss kommit! =)


Kommentarer
inger

visst är det häftigt att vara på ultraljud...!!!! Helt rätt att försöka tänka på det som gör det lycklig... du är så klok lilla Annapanna. Puss och kram

2007-03-29 @ 17:38:38
inger

vad konstigt... det syns inte att jag varit in och skrivit... jag är osynlig ;-) Trevlig helg!!!!

2007-03-30 @ 16:11:04
Frida

vad spännande med ultraljud! =) jag längtar till det är min tur! =) pratade med en stolt martin igår när ni varit dit =) Måste ju beklaga Chippens öde..vad tråkigt! Men jag tvivlar då inte på att ni gjorde hans tid i så bra som kunde ha gått! Men tänk framåt på allt som sker i livet just nu! Kramar från Kalmar =)

2007-03-30 @ 17:27:51
Anna

inger: tack! fast jag känenr mig inte så klok alla gånger=) och jaaaaa så häftigt det var med ultraljud!! har tittat en massa på bilerna. verkligare nu, men ändå känns det inte riktigt som att den där lilla knodden på fotot är i MIN mage..=)

2007-03-31 @ 12:53:04
Anna

Frida: jo det var himla spännande=) du har verkligen något att se fram emot kan jag lova!! =) tack för beklagandet, tyvärr är det sånt som händer..känns lättare nu men nog märks det att han är borta. martin undrar om du har internet hemma? =) kramar tillbaka från ALLA oss i Rutvik=)

2007-03-31 @ 12:55:39
Frida

Ne jag har inte internet hemma.. häckar på biblioteket de gånger jag "behöver" vara på internet.. Är totalt slut i huvet just nu..mkt nytt idag! Har varit med ett gäng reumatiker idag som jag ska leda i vattengympa på torsdag..blir att fara hem o få ihop ett pass nu..
längtar hem till kylan..o värmen!! =) kram

2007-04-02 @ 16:38:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar