underbara måndag?

kan nog bli i alla fall. dels jobbar jag till två denna vecka, och dels känns det som att våren äntligen är på väg!! känner mig jätteglad och uppåt, skönt!
ska träffa min snutta M på stan idag efter jobbet. shoppa lite och förmodligen ta en fika och snacka en massa skit! =P
var till de i lördags för middag och mello. hade hur trevligt som helst! och det bästa av allt var att när vi skulle fara hem behövde vi inte säga hej då för ett bra tag framåt utan jag visste att jag skulle få träffa henne igen på måndagen! =) åt god mat, fick en jättefint armband i present, kollade mello och myste på. var inte hemma förrän kring ett-tiden, jag höll mig vaken!
mitt festsug avtog ganska drastiskt på lördagmorgon när jag vaknade och insåg att baby var RUGGIGT bakis. jag var så otroligt nöjd och glad över att jag inte festat och att jag inte var bakis...allt kändes mycket bättre än på fredagen. slappade ända fram tills vi skulle till malin och micke.

på söndagen väntade storkalas. blev kring 20 pers. kul att så många kom! och jag fick en massa massa fina presenter!
rantade runt på morgonen med en massa ärenden. handlade fika, hämtade upp mitt paket från lovelymama,hämtade upp de beställda tårtorna och hämtade sedan upp jossi och jennifer.
hade folk kvar till framåt åtta-nio! var HELT slut! =)
fick i alla fall en massa massa fint. bland annat:

-presentkort på ikea
-presentkort på presenta
-babybok (barnets första år)
-salladsskål med salladsbestick
-olja och vinäger behållare
-svart magband (som jag letat!!)
-lancomes parfym Hypnose
-2 st nya blommor
-3 st buketter med underbara vårtulpaner
-fruktkorg

jag hoppas jag inte glömt nått nu....

nu ska jag ta mig en kopp kaffe. för tro det eller ej! det har börjat smaka gott igen! =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar