våren är här för att stanna?


jag hoppas då det i alla fall. allt känns fjäderlätt och skönt när man får njuta i solen.
idag vaknade man som vanligt tidigt...ser att solen skiner och studsar upp.
sassa kommer efter att jag suttit ute en timme och njutit av solen och en skvallertidning..=)
har suttit ute i solen och surrat och druckit kaffe hela dagen. känns på kinderna nu kan jag säga..
en kort liten promenad till café bygård för en lunchmacka och en magnus på väg tillbaka.

nu är jag precis iordninggjord för kvällens bravader..eller bravader och bravader, blir inte så mycket sånt nu för tiden. ska träffa malin utanför hennes jobb, sen ska vi gå hem till henne och käka pizza och mysa på...ska bli skoj!
tyvärr får dock kira stanna hemma då hon nu börjat släppa sin päls rejält och Micke är lite allergisk..

nu ska jag pysa snart. bjussar på lite bilder innan!


   




                                                         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar