1,5 timmar kvar

tills jag har semester. kan det bli bättre?
solen skiner fortfarande och jag hoppas att den kommer fortsätta med det resten av dagen. som sagt bm kl. 13.30 så jag kommer inte hinna med bussen hem till rutvik. blir istället att gå på stan en sväng tills nästa buss går..
kanske man till och med kan grilla lite ikväll om vädret tillåter?

satt just nu lunchen och disskuterade APT:n vi hade i tisdags. P här på jobbet hade lyckats fånga mig på bild under lunchen då jag däckat på en soldyna på altanen. skrattade och sa att det var roligt att han lyckats fånga mig på en bild där jag ser ut som en strandad val (sant). de andra tyckte det var en hysteriskt rolig liknelse, men höll dock med om att det  var sant. tack! =P



Kommentarer
Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!

2007-05-25 @ 12:24:06
URL: http://www.TheGuide.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar