åååhh

jag nuter i fulla drag! både av att ha semester över huvud taget, men även av att jag har sån tur att få DETTA väder också! ligger i däckstolen och tar det lugnt. egentligen en massa som måste fixas på tomten, men ajg lyder min bm:s råd att ta det lugnt. första dagen på väldigt länge som jag verkligen gör det...underbart. liiite rastlös mste jag erkänna att jag blir, men jag tröstar mig med att jag inte kommer ha så ont ikväll, plus att jag blir brun=)

nu haqr jag inte tid med detta mer, ska fortsätta njuta ute i solen!

imorgon komemr tjejerna och hälsar på oss! längtar! mina fina donnor! kunde inte bli emr stotl storasyster!


Kommentarer
evans

Vad härligt med semester! Jag får vänta i drygt två veckor till, men sen är jag ledig hela sommaren! Underbart (att vara lärare) :-) Hoppas att resten av din semester blir bra!

2007-05-29 @ 13:23:46
URL: http://evans.blogg.se
evans

Såg just din kommentar. Jag tror att jag fann din blogg via nybloggat. Kan det stämma? Jag gillar verkligen den lila färgen du har här! Riktigt fin!

2007-05-29 @ 18:15:52
URL: http://evans.blogg.se
Anna

evans: tack! känenr mig nöjd med den, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag ledsna snart=)

2007-05-30 @ 15:25:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar