äntligen

en bätte dag.
är mycket mycket gladare idag.
igår var mysig och precis som planerat gjorde vi absolut ingenting=)
köpte med oss pasta hem, käkade och slänge oss i sängen. där låg vi sen och myste resten av kvällen.
lillen levde om en massa. sparkade på kissblåsan. hihi=)
det var sååå skönt att bara få vara. det behövdes.

idag slutar jag åter klockan 14.00. då ska jag hem med en gång och laga lasagne. älskets önskemål. och jag tackar inte heller nej.
hoppas på att vi kommer hinna ut och övningsköra ikväll, nu har vi inte varit på två dagar. måste skynda...

magen växer för fullt och i tisdags gick vi in i v.23. eller man säger väl att jag är i vecka 24 men...=)
bild från imorse på begäran=)



Kommentarer
Malin

Oj vilken fin mage!! ska bli roligt att träffas på onsdag, hoppas att man får känna en lite spark då! Kram Malin

2007-05-09 @ 09:02:23
Jim

Önskar jag hade ro i kroppen för att ligga och mysa. Håller med om att den här dagen känns bra, trots dåligt väder.

2007-05-09 @ 09:09:09
URL: http://www.jimweb.se
Malin

Hej, jag vet inte om jag lyckades, men kan du kolla om du kan gå in på min nya blogg?

2007-05-09 @ 09:47:03
URL: http://myfavorites.blogg.se
Anna

Malin: jo det ska bli mysigt! har just sökt ledigt hela onsdagen, hoppas jag får det=) skulle du vara ledig helt då?
ska kolla din blogg nu!=)

2007-05-09 @ 10:06:28
Anna

Jim: kan du inte slappna av? varför inte? det MÅSTE man kunna göra, om än det sällan finns tid så måste man ta sig den! =)

2007-05-09 @ 10:07:17
inger

:-) mmmm... såååå fin den är!!! Visst är det mysigt när man börjar känna en massa ... men man önskade att beben inte skulle träffa pissblåsan hela tiden... men jag tror att den gör det bara för att testa lilla mamsen ;-) om har något tålamod eller inte. Väntar till nästa bild.. kramis

2007-05-09 @ 15:05:55
Anna

inger: jo det är himla mysigt, men jag håller om om att h*n gärna skulle få sparka någon annan stans..=) fast det går bra, än så länge har det bara vart jag och martin när detkommit lite missljud från mig...=)
kramar

2007-05-09 @ 21:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar