beslutsångest

solen skiner idag igen. underbart att se. har precis fått i mig lite frukost. hälsofil med havrekuddar och två mackor.
ska snart bege mig ut på altanen, men det är inte rikitgt sol där än så jag väntar ett tag..
har lite beslutsångest. skulle behöva fara till po´s och olugga teori eftersom det blev pannkaka av det sist, men det är ju så fint väder...kanske kan jag göra både och? kanske tar bussen kring två och sen hoppas jag på hämtning av baby...jag vill ha körkort!!

ska nog sms:a sassa och kolla om hon är ledig idag.hon kanske vill komma och sola lite med mig. hoppas!=)

var en jättemysig kväll med flickorna igår. de är så fina mina små....
de tyckte jag hade fått stor mage..jag förstår inte vad de menar??? =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar