beställning

fick ok från M igår att beställa från hm. och nej jag behöver inte tillåtelse att beställa kläder till mig själv så länge ekonomin finns, men detta var till honom. brukar inte behövs tillåtelse då heller, men tänkte att jag kanske skulle fråga i alla fall=)
blev ett vitt linne, ett vitt och khakigrönt linne, en vit pikétröja, en vit luvtröja med dragkedja.
Mycket vitt, men hur fräscht och fint är inte det nu till sommaren? min mörka skönhet kommer klä fint i detta!
blev ju såklart lite åt mig med=) men INTE mycket..lite svårt att beställa nu när man börjar bli så stor. blev i alla fall en lite längre randig tröja i  marinblå och vit, också fräscht till sommaren, samt ett halsband.
i samma paket kommer även babykläderna jag beställde för ganska länge sedan. de gulligaste mjukisbrallorna man kan tänka sig, ett par grå och ett par gröna. lite babyhäng på dom!! =) samt 2 st tillhörande bodys.
hoppas det kommer snabbt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar