brrrr

det blåser alldeles för mycket här ute hos oss....
som tur var ringde farmor precis och undrade om jag ville följa med henne till rutviks handelsträdgård och sen hem till henne och äta lunch. jaa!! och hos henne är det varmt! =) och dessutom hennes sallad på det. bland det bästa som finns en varm sommardag, med mellon och annat mums..
så snart kommer hon och plockar upp mig. sitter och lyssnar på lite musik under tiden och laddar upp lite bilder som jag tänkte bjuda på.
musiktips:
Gwen Stefani - 4 in the morning


hihi, sista bilden var lite rolig tyckte jag..inte direkt så att man ser sig själv ur den synvinkeln så ofta=) stoooor mage!



Kommentarer
inger

inte stor... utan goooomage :-)Kramis

2007-05-31 @ 15:00:45
Anna

inger: OCH stor=) men dte är bara mysigt. fösöker njuta av det istället för att bekymra mig.=)
kramar

2007-05-31 @ 19:30:21
Sassa

Du är alltid så snygg och fräsch! Puss och kram.

2007-05-31 @ 23:04:41
anna

sassa: sötnos! jag försöker=) det är ju du med!! =) pusspuss

2007-06-01 @ 11:04:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar