dumt inlägg

okej, nu ska jag skriva ett dumt inlägg. eller i mina ögon är det inte dumt, men säkert i många andras.

ämnet är barnkläder..
ibland ser jag barn där det ser ut som om det är de själva som fått välja vad de ska ta på sig...visst, det är väl inget fel i sig, men det är inte så. det är föräldrarna..bryr man sig inte?
jag kanske är jätteytlig nu men jag tycker att man kan ta på sitt abrn fina kläder. och visst, med det menar jag inte att man måste gå och köpa en massa dyra märkeskläder, absolut inte, för det kommer inte jag heller att göra. MEN, bara för det måste man väl inte köpa fula kläder....?? eller är det bara smaken som är delad? jag kan inte tänka mig att det är så för nu pratar jag inte om stilar..
jag vet, barn skitar ner sig, barn spyr, barn blir helt enkelt smutsiga och man kanske ibland måste byta kläder flera gånger varje dag, men, som sagt...varför fula?
är dte helt enkelt så att intresset inte finns så man inte har öga för det?

samma tycker jag om ett lekrum för ett barn. eller en barnkammare över huvud taget.. kan den inte vara fin bara för att det är ett barn som har det?
vår barnkammare är stilren. än så länge lite väl stilren. inga leksaker o dylikt, men det kommer det också.
en vän till mig sa efter att jag förklarat hur vi skulle göra i barnkammaren:
- men gud vad fint det låter! jag trodde inte man kunde ha det i en barnkammare....

aja..nog om detta.
nu ska jag jobba lite och hoppas på att ngn orklar skriva en kommentar på detta inlägg. =P


Kommentarer
Robban

Jag orkar=) klart du har rätt vännen...Man vill ju inte att ens barn ska bli retad av andra bebisar heller,alla vet ju att barn är grymma=)

2007-05-15 @ 16:08:05
Anna

robban: precis!! kunde inte ha sagt det bättre själv! =P

2007-05-15 @ 22:15:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar