frääääs!!

idag är en riktigt dålig dag. usch!
helst skulle jag bara vilja krypa ner i en håla någonstans och inte komma fram på väldigt länge.
känns som att jag på senaste tiden bara behöver komma hit (jobbet) så är dagen förstörd...samma idag...
men det är annat också. inte bara det. dock tänker jag inte gå in på vad, men ibland känns det bara som att folk är så fruktansvärt egoistiska. nu minns jag varför det blev som det blev..och jag lovar att det kommer bli likadant igen. dock känns det inte lika trist som sist nu, för nu vet jag.

det positiva idag: lillen lever om och igår fick M känna h*n igen. lycka!
och ja, jag kommer fortsätta prata mycket mycket mycket om vårat kärleksbarn och om vad som händer. detta är det största som hänt oss och det som är aktuellt i våra liv just nu. och efter graviditeten kommer det att fortsätta. för då har vårt underbara lilla troll äntligen kommit till världen!
det är mitt liv nu, mitt jag. och inget hade kunnat göra mig lyckligare!


Kommentarer
Sassa

Det kanske blir en liten fotbollsspelare =) Vad tråkigt att du har en dålig dag, jag är på kanonhumör och inget kan förstöra min dag.. nästan iaf. Längtar som bara den till torsdag! Du och din mage är så vackra! Puss o kram

2007-05-08 @ 09:40:59
URL: http://axhammar.blogg.se
Anna

Sassa: tack sötnos!! dina ord är guldvärda en dag som denna! eller alla dagar, men speciellt idag=)
längtar också till torsdag! ska bli mysigt!
pusspuss

2007-05-08 @ 10:24:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar