fullt ös medvetslös

idag är det full rulle.
som alltid när det är måndag och sen en halvtimme tillbaka är jag dessutom själv.
vart lugnt precis, så jag passar på med en liten uppdatering.
har egentligen ingenting att uppdatera men i alla fall =P

vill köra mer bil!!
kände igår att det gick så pass bra att jag blev peppad! har kört en massa rondeller och till och med tagit med över gäddviksbron med mötande trafik=) visst, låter säkert jätte töntigt för en massa, men för mig var det stort!
ska försöka övertala älsket att fara ikväll igen.
har bokat teoriprovet nu. det blir 21:a juni 10.00.
hoppas jag hinner tillls dess, men det borde jag. har ju en månad på mig. och klarar jag det inte så klarar jag det inte, då är det bara att göra om det!

har slagits med Azlan (kissen) imorse. han fick inte gå ut med martin imorse eftersom vi oljat altanen...och han var inte nöjd! bad martin stänga dörren till sovrummet när han for, vilket var en vääääldigt dålig idé. han gick lösa med näbbar och klor för kung och fosterland. har skrikit åt honom, jagat honom och svurit åt honom innan jag till slut lyckades somna om. (det gjorde han också)
stackarn har inte fått vara ute på hela dagen, men han blir nog utsläppt när vi kommer hem idag...

slutar på en halvtimma. då ska jag på affären och handla lite inför middagen. blir kycklingsallad med pesto och fetaost. en dag kvar innan ledigheten sen!!


Kommentarer
inger

ska hålla båda tummarna den 21/6... du fixar det säkert!!!! Kramis

2007-05-14 @ 17:44:02
Anna

inger: ja jag hoppas då det! =) tack!

2007-05-14 @ 22:17:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar