hemkommen

för ett bra tag sen i och för sig, men har sen dess hunnit med en powernap, besök av Malin och middag.
nu är jag helt slut, både i kropp och ögon...orkar inte med en sån här dag längre..tråkigt men sant.
det blev i alla fall pannkaka av teorin på körskolan då de hade fel på sitt datasystem..såklart! kom bara åt de faser som jag kommer åt hemifrån, så jag pluggade en av dom istället...
mötte sen upp sarah för lite shopping och lunchande.
köpte mig ett par vida trikåbxor i svart från jc, ett knallgult linne, en grå klänning från åhlens, ett rosa och ett genomskinligt nagellack och lite "stenar" till naglarna..
köpte även en examenspresent till jossi, men det törs jag inte skriva här vad det var ifall hon nu skulle läsa här. (robban: jag ska berätta för dig)

nu ska jag fixa mina naglar och sen slänga mig och slöa på soffan.

här kommer lite bilder från imorse:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar