imorgon

ska jag till Bm 13.30. skönt! hoppas att hon kan hjälpa mig. hon kanske har några knep som gör det liiiite lindrigare i alla fall..

har just lunchat så nu är det sista etappen innan hemgång.
hem och soooova! zzzzzzzz
jag längtar verkligen efter sängen nu. ska slänga av mig alla kläder som klämmer och krypa ner mellan lakanen. dra ner rullgardinen och njuta! hoppas bara jag kan sova. fast det brukar av ngn anledning gå bättre på dagarna än på nätterna. kanske för att man inte ligger så många timmar..?

har nu beställt från hm i alla fall. jossi skulle beställa en blus till sin examen och det verkar som att den ska hinna komma redan nästa vecka och det brukar faktiskt stämma.
beställde såklart en del till mig själv också. en svart t-shirt i längre modell, samt en likadan fast rosa, solbrillor och en lång långarmad, v-ringad tröja i svart med vita tunna ränder.
M blev utan denna gång. men han har ju äntligen köpte sig lite nya jeans. 2 par baggy-jeans från Carlings. och han är sååå snygg i dom. mums! =P


Kommentarer
Malin

Hej vännen! Tråkigt att höra att du har så ont.. hoppas att barnmorskan kan hjälpa dig på ngt sätt..
Jag vill gärna träffas ngn dag! Hör av dig när du känner dig lite piggare!

2007-05-24 @ 12:28:37
Anna

Malin: hur har du det nästa vecka? jag har semester nästa vecka, är du ledig ngn dag?
annars kan jag kanske komma förbi ngn eftermiddag? när slutar du om dagarna?
pusspuss

2007-05-24 @ 13:20:36
Malin

Gärna det! Nästa vecka slutar jag tidigt måndag och torsdag( 16:20) då kanske?
kram

2007-05-24 @ 13:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar