inflyttning

är det för våra hyresgäster idag. och eftersom det vart stängt den egentliga inflyttningsdagen så kommer vi få häcken full idag. och gissa vem som har stägning??? blä...
men det kommer nog gå bra. vi har ju till och med gått till sommartider nu så stägning innebär 4 och inte 5. en timmes skillnad kan göra så himla mycket. 

jag o älsket beslutade igår att nu är det slut med flottande och grisande. vi känenr båda två att vi inte mår bra av det så nu är det färdighaft. nyttig mat står på listan med en godisdag i veckan. det räcker gott och väl.
dels känner vi båda att vi inte mår bra, dels känner jag att jag får ångest för hur jag "matar" babyn. inte hälsosamt. men det ska det som sagt bli ändring på nu!
även promenader står på schemat. fast det har jag faktiskt vart ganska duktig på på senaste, men det får inte slappas av nu. dock kände jag igår att promenaden runt hela rutvik vart lite för långt. hade bra tempo, men det får inte bli för långt. känner mig som en gammal tant när det värker i leder jag inte ens visste jag hade, men vettigast är nog att lyssna på kroppen. 
igår blev det ris och kyckling med broccoli (sassas tips), då även detta till lunch.
till middag tror jag jag ska laga fullkornsplättar med frukt, eller fullkornsburritos med massa grönt.
dagens frukost bestod av hälsofil med en skivad banan, samt 2 hårdbrödmackor med skinka och en massa gurka. yummie!
sådär, då vet ni vad jag äter också! hur intressant det nu kan vara=P

idag blir det nog inte många knop efter jobbet. kanske en liten promenad, men inte mer än så. känner mig trött och slut. ska i alla fall se greys!!
plus att jag ska ringa lilla Malin som det var år och dar sen jag pratade med känns det som!

oh, nu kom det mjölk här på jobbet såg jag. ska hämta mig en kopp kaffe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar