ingen tid över

har inte alls funnits tid till bloggande idag...
fullt ös på jobbet.
slutar nu om 50 minuter. underbart, äntligen helg!
ska hem och laga fullkornstortillas med kyckling och en massa grönsaker.

ingen aning vad vi ska hitta på ikväll men jag hoppas på att jag kommer få övningsköra lite igen=)
var ute igår och körde och trots diverse småtabbar tycker jag att det gick bra.
körde från rutvik ut till gammelstan, sunderbyn och sedan tillbaka. är jag inte great??!! =)

en stor dag i våra liv igår. kommer aldrig glömma.
älsket har fått känna pyret. underbar känsla!
har själv kännt under ganska lång tid, men känslan att få dela detta med honom....oövervinnerlig!


Kommentarer
Mia

Vad roligt för Martin att han fick känna dom underbara buffarna och sparkarna. Det är ju sååå underbart. Tänk att du har ett litet eget liv där i din mage, en liten liten bebis. Som kommer bli så älskad av många. Men framförallt har h*n ju underbara föräldrar som kommer vårda och sköta och älska h*n!
Jag vet att jag tänkte många gånger - Att man kan älska någon som man aldrig har träffat!
Ha en bra helg!

2007-05-04 @ 17:45:21
Anna

Mia: jo han tyckte det var kul. och det var kul att äntligen få dela det med honom! =)
jag har nog inte riktigt förstått än att det är en liten en där inne...föstår man nånsin det? innan h*n kommer ut till oss vill säga.=)
jag håller med om tanken att älska någon man aldrig träffat...konstig men underbar känsla=)

2007-05-05 @ 18:58:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar