inte bara en aning sommar

idag har det verkligen varit riktig sommar.
har haft arbetsplatsträff hela dagen idag ute i lenas stuga, så med andra ord har jag fått vara ute i solen hela dagen. underbart! men på gott och ont. helt underbart men nu är jag bränd....inte så lite heller..
började redan igår. sassa kom hit och vi satt ute hela dagen så jag hann bränna mig redan då. dock vet jag att dte imorgon knappt kommer vara nått rött alls utan redan brunt...jag har den turen=)

blev avsläppt i stan efter APT:n. köpte hudlotion, ldb:s nya Berry så nu efter duschen luktar jag som en liten karamell. den luktar såå gott att till och med jag själv skulle vilja äta upp mig just nu...=)
handlade även avmaskning till kira(eftersom Azlan fått det), och lite kläder..förvånad??
en turkosblå kort liten klänning, en svart lite längre klänning som jag nog kanske ska lägga upp lite, samt ett vitt basic mamma-linne.
promenerade sen til martin för att åka med honom hem.
lagade kebab i pitabröd när vi kom hem och sen gick vi ut och krattade. nu är han och gräver lite här i byn och jag sitter bänkad i soffan och ska se Betty. sedan även DH om jag lyckas hålla mig vaken. är helt slut...

kunde knappt somna igår...tog lång tid. till och med azlan hann bli less på mig och la sig att sova med M istället...måste prata med BM imorgon och se vad jag ska göra. har ju så ont i lederna på nätterna att jag inte får sova....och det känns som att det inte kommer funka så länge till, inte med jobb och allt...
är så svälld nu så hälften vore nog..

nu börjar bettan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar