jättegravid

idag känner jag mig jättegravid! =) vet itne varför, kanske har det att göra med att min randiga tröja gör att magen ser större ut, eller kanske att jag drömt hela natten om min graviditet. jag har både fött och inte fött inatt. gick igenom en förlossning och fick en flicka. sen var det planerat kejsarsnitt som vi kom försent till när bilen inte fungerade...det blev inställt.
det är första gången jag drömmer att jag får en flicka. tror jag i alla fall...mysigt var det i alla fall och det stärkt mig längtan ännu mer efter vår lilla knodd!

helgen har varit fullspäckad.
i lördags var jag, martin o calle till stugan och hämtade ved, efter det skulle vi bowla men banan gick sönder. lika bra var väl det eftersom jag bara lyckats få ner 3 käglor..hihi! for o käkade istället och sen hem och kolla Rocky 6. Var tyvärr inte lika bra som jag trodde den skulle vara...
På söndagen var det fullt sjå på gården. oljade bron på framsidan, samt altanen, krattade lite grann, rengjorde plattorna och trappen och grejade på. For och handlade och hämtade hm-paketet och sen kom calle med lunch. pizza! vägen till mitt hjärta går genom magen..=)
på kvällen blev det övningskörning i ett par timmar. tog oss ut till sandnäset och tillbaka. kändes som att det gick mycket mycket bättre denna gång. visst, många fel fortfarande men det känns som att det finns hopp i alla fall=)

här kommer en dagens. nu finns det ingen som kan missa att jag är gravid i alla fall=)

 


Kommentarer
Mia

Anna! Du är sååå fin!
Kram Mia & Emil :-)

2007-05-14 @ 11:54:53
inger

Guuud vilken gooomage du har!!!! Så fint gravid!
puss och kram Inger

2007-05-14 @ 12:06:05
Anna

Mia: vad söt du är Mia!! känns inte direkt men jag hoppas jag kan se tillbaka på bilderna och tycka så=)
längtar så efter lillknodden våran!! och inte blir det mindre efter att ha hälsat på er och charmigaste lilla Emil!! =)
kramar!

2007-05-14 @ 15:33:06
Anna

Inger: med gud vad alla är söta å goa idag! nästan så man blir gråtmild!
tack för komplimangen! vi mår fantastiskt bra allihopa och längtar efter lilla knytet! =)
pusspuss!!

2007-05-14 @ 15:34:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar