ledigheten som varit

i onsdags var vi som sagt ute och käkade med robban och tjejerna, var så kul att få träffa honom, och självklart tjejerna också men de träfar jag ju lite oftare=)
käkade på Exotic. behöver inte gå in på detaljer  men jag kan säga att jag fortfarande skrattar åt robbans "tabbe". hihi=)
efter det hyrde vi film som vi såg här i rutvik. flummade på med den och Pussycat Dolls på trean och sen var det helt plötslitg natt.
var en riktigt mysig kväll i alla fall!

       

igår hade vi en heldag med malin och micke. var toppen mysigt. började med latte och fika hemma hos de. sedan vidare till kallax för att kolla tomter och hus, pizza på waldorf och avslutade med minigolf.
jag o älsket kom hem kring sex-sju tiden och myste på en massa. så skönt att få vara ledig och mysa med honom. och mysa blev det kan jag lova.
kring nio tog vi oss en promenad på golfbanan med Kira och sen handling på kvantum.
hittade världens godase glass där som jag inte visste att de hade så när vi kom hem blev det latte och glass.

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar