lugnare idag?

jag hoppas då det.
och det borde vara det, men man vet aldrig.

det blev att fara och övningsköra igår. struntade i greys. ska se reprisen på söndag istället.
var först på garaget och körde, men insåg ganska snabbt att detta kunde jag redan och behövde nått annat. letade oss ut mot kallax och hittade en väg att köra efter. martin tyckte sen att jag skulle köra hem också, eller i alla fall till jaktviken, men kände mig lite för osäker.
ska försöka se till att vi kommer ut och köra ikväll också, köra lite runt i rutvik.

kom hem och gjorde lite fruktsallad.
jag spelade betapet och baby såg nån film.
hoppade i duschen och tog sen hand om mina fötter. det var välbehövligt kan jag lova!
somnade sen gott i sängen.

jag längtar så tills vår lilla knodd kommer. ååhh! vill att h*n ska komma nu!! fast ändå inte...det komemr bli helt underbart men det finns saker vi måste hinna göra innan ankomsten.
först och främst måste jag försöka hinna ta körkortet. frågade älsket igår och han trodde jag skulle hinna. (hoppas han har rätt)
ska även hinna göra färsigt tomten. det ska planteras blommor, kanske lägga lite nytt gräs, slänten ska fyllas med stenar, uppfarten ska fyllas mewd gårdsgrus, vi ska bygga en ramp till barnvagnen, staket ska göras klart och även byggas nytt, en grind ska byggas framför trappen....ja, det är säkert en massa massa mer egentligen...
även fortfarande en massa baby-saker att inhandla. dock är det mest väsentliga klart. längtar tills vagnen kommer!

nu ska jag plugga lite teori medan det fortfarande är lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar