molnigare

idag. och det var nog faktiskt bra av några olika anledningar..

1. jag klev upp seeeent! (vaknade tidigt, men när jag såg att det var molningt kunde jag slappna av och somna om)
2. brände mig en aning igår så det var nog lika bra att brännan fick vila lite
3. jag har slappat en massa. (sådär som bm sa åt mig att göra..slappna av!)
4. jag har haft tid till en massa inomhus

fast det där med att vila...visst, jag har sovit länge, och sen slappade jag faktiskt ett tag. låg och glodde på tv, läste en massa bloggar, åt lunch, tog det lugnt. men sen klarade jag inte av det nå mer...blir alldeles för rastlös.
så nu har jag precis storstädat och håller på att göra en stek.
ikväll kommer tjejerna. ska bli så mysigt! älskar att umgås med de. och eftersom jag vet hur mycket de älskar stek, fick det bli det.=) tar ju några timmar, men jag hoppas den hinner bli klar..

igår var en helt underbar sommardag. var ute precis heeela dagen. gick in ett tag på eftermiddagen för att svalka mig med en dusch. sen kom calle förbi och efter ett tag kom martin hem. for och handlade mat och käkade på altanen. efter det blev det crocket-turnering där jag till och med fick vinna en gång=)

nu ska jag spela lite betapet och njuta av ledigheten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar