morsdagsfrukost

vaknade av att älsket sitter på sängkanten. han har utan min vetskap smitit iväg på morgonen för att köpa frukost från McDonalds till mig. tanken var att köpa små cheese (cravings) , men de serverade inte det än...dock måste jag säga att Egg McMuffin var otroligt mumsig!!
min första morsdagsfrukost.....inte illa! =)

solen skiner och jag väntar nu bara på att solen ska komma till altanen också så jag kan slänga mig i däckstolen och njuta. värme idag, och klockan är inte ens mycket än. kommer  nog bli en varm dag.
ska avnjuta den utomhus med min bok, kaffe, nått läskande och en massa bra musik.

var och övningskörde igårkväll som sagt. vart ute ganska många timmar. och nu har jag premiärkört i stan! det gick bra. bortsett från ett stort stort stort motorstopp i ett trafikljus där jag studsade fram som en kanin och fattade inte vad som hände....men man får göra sånt när man är nybörjare! (??)
fick en massa beröm av älsket i alla fall och det känns fortfarande som att det går i rätt riktning.
imorgon har jag bokat 2 st tider vid datorn på Po´s. har två faser som jag inte kan plugga hemifrån som jag hade tänkt sätta i veckan när jag är ledig. får se hur det går med det...

nu ska roa er med lite bilder. från tidigare i veckan, (där jag har svart klänning), från idag på mig, och från idag på altanen. håll till godo!



Kommentarer
Mia

Vad snäll han är Martin!
Snygg magen! Den har verkligen vuxit sen jag såg dig sist!
Kram

2007-05-27 @ 10:28:24
inger

mysigt uppvaknande... han är ett klipp din Martin :-) Tycker att det är såååå otroligt bra att du fixar körkortet... du ska se att det bara går bättre och bättre.. man får tabba sig. det gör man även när man har haft det i masssssor med år ;-) Din mage blir bara finare och finare... Ha en fortsatt jättebra morsdag!! Puss och kram Inger

2007-05-27 @ 11:08:59
Anna

mia: jo den växer i rekordfart nu! fast det har den å andra sidan gjort hela tiden=)
kramar
inger: jo han är verkligen en keeper min man=)
ja, om inte annat så blir den i alla fall större och större!! =)
puss och kram

2007-05-27 @ 13:56:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar