myskväll

efter en ritkigt pissig dag med dåligt humör och diverse andra delar som gjort den ännu pissigare, finns det inget jag hellre vill göra än att tillbringa kvällen tillsammans med min älskling. min själsfrände och andra hälft. så underbart att få tillbringa lite kvalitetstid tillsammans med han som förstår mig, älskar mig och aldrig skulle dömma mig.
blir hämtmat efter jobbet och hyrfilm. sen skynda sig hem och bara mysa i soffan hela hela kvällen. längtar som en galning då det är mitt absoluta favoritintresse att umgås med M.

igår kom ju då min älskade lillasyster jennifer på besök. var sååå mysigt.
käkade middag tillsammans och sen roade vi oss med att vaxa mina ben. eller jag roade mig med det, jensan roade sig snarare med att skratta åt mig när jag skrek..=/
efter det tånagelsmålning. magen är i vägen så i fortsättningen blir nog detta M:s jobb....
sen roade vi oss med bra musik och youtube och avslutade kvällen med den underbara filmen Notebook. om ni inte sett den så tipsar jag verkligen om den. grym film. och så får man gråta varenda gång man ser den också...

när vi kom hem efter att ha skjutsat hem lill-snorisen så hoppade jag i duschen med min nyinköpa ansiktspeeling. och den var great! aldrig lyckats köpa en som känns bra tidigare, men nu lyckades jag.
och efter den smorde jag in mig med brun utan sol. dock doves som bygger upp brännan så än syns inga resultat, men jag hoppas sassa går med på mitt förslag om solning på torsdag=)
har kommit en god bit på vägen till sommarfräschheten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar