nakenbilder

image119



jag vill ta nakenbilder.
japp. jag och martin och magen. inte så att något egentligen syns utom magen och vår kärlek men det ska vara naket. hur gör man?
inte direkt så jag känner mig sugen att gå till en fotograf och klä av mig naken. nejnej..det är för privat och värdefullt för det. ska nog försöka fota själv till att börja med, får se hur det slutar..

sitter och lyssnar på grym musik. (eftersom jag har världnes bästa musiksmak)

Navid Modii och gudarna - (vet inte vad låten heter, men en sommarlåt med reaggekänsla)
Fall out boy - snitchers and talkers get stitched
Lars Winnerbäck - Elegi

Nu ska jag hoppa i duschen!


Kommentarer
Sassa

En kvinnlig fotograf då? En fd klasskompis hade tagit när hon var gravid, de var riktigt snygga =)

2007-05-09 @ 20:41:56
Anna

Sassa: kan du inte kolla vart hon gjorde det?? =)

2007-05-09 @ 21:19:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar