Namn

det finns ju en hel uppsjö av namn.
sååå många fina namn. men det gäller ju att hitta rätt.
minns hur det var med mina småsyskon. namnen var redan bestämda men när de väl bestämde sig för att komma ut i världen, passade de inte alls... kommer det bli samma sak med våran lilla skit?

har i alla fall ett par namn på topplistan.
på ett sätt vill jag inte skriva de här, vill vara lite ego om dom, men vaddå? när h*n väl kommer, så kommer jag ju skriva namnet här..=)
hur som helst. om det blir en pojke är vi överens om att det kommer bli en liten Viggo. japp, det kändes rätt på en gång. dock om det blir en flicka har vi fler alternativ, men de på topp är:
Lova, Nova och Elmina.


Kommentarer
Sassa

Sarah är ett fint namn =P Har det varit lugnare idag? Jag har nästan precis börjat jobba och är seg som bara den. Jag ska "bara" vara ute i omvårdnaden, behöver inte ha hand om ngt medicinskt. Skönt att kunna slippa det ibland också =) Puss & kram

2007-05-03 @ 14:53:33
URL: http://axhammar.blogg.se
Anna

Sassa: jo det har varit mycket mycket lugnare idag.=) hoppas att det går bra att jobba för dig idag. och hoppas du har tid med ett litet mail så jag har nått att roa mig med imorgon=)
pusspuss

2007-05-03 @ 15:04:06
Frida

Fina namn! Vi har en Lovisa här på sjukgymnastiken..det tycker jag är fint oxå =) Nu ska jag cykla hem o göra mig färdig för resan hem!!! Längtar! Kramar

2007-05-04 @ 15:06:52
Anna

Frida: vad skönt för dig att få komma hem! för du var inte hemma förra helgen va?
såg nu att jag hade stavat ett av namnen fel. Det ska vara Elmina utan L. Alltså Emina=)
kramar

2007-05-04 @ 15:23:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar