nya cravings

har haft lite olika cravings under hela graviditeten...
det började med att jag vara var tvungen att ha korv och pulvermos. sedan var det nudlar...nudlar till alls helst. och sen frukostarna..började med naturellfil med hallonsylt, sedan gick det över till hallonkräm med mjölk. och nu är det fil igen. dock naturellfil med banan och 2 st hårdbrömackor med massa skinka och massa massa skivad gurka. så ni kan alltså se att jag haft ganska tur, har inte haft nått som är så där hemskt onyttigt..men nu...snickers...förbannat. åt en igår och nu var jag bara tvungen att köpa en igen...varför snickers av allt? hur nyttigt är det??? suck..
och jag vet att det är en craving..känner igen känslan. inte den att man är sugen, utan att om man inte får den kommer något hemskt att hända..typ=)
så nu har jag precis tryckt i mig en hel snickers...
dock blev det lite nyttigare mat till lunch. en skogsbärs-youghurt och viktväktarnas fullkornspasta med bolognese.

har sökt kompledighet på onsdag. 3 timmar. är ju halvdag så jag jobbar bara mellan 10-13. men hur skönt hade det inte varit att bara få vara hemma helt? jag hoppas nu på att få den godkänd. får veta kanske på fredag eller till veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar