och så idag då

vaknade med älsket imorse kring sex. strålande solsken! äääntligen!!
gick dock och la mig igen då det kändes aningen tidigt att kliva upp när man är ledig...
vaknade kring halv tio av M som ringer och väcker mig och  berättar att han pratat med banken och gjort om en del med lånen. toppen! jag älskar honom som orkar engagera sig och förstår sig på sånt där. visst jag förstår också, men inte i närheten av han...
klev upp och skulle sola men ser till min besvikelse att solen är borta!! suck!!!!
jaha....så nu har jag suttit framför denna lilla burk sen jag vaknade i princip...nej inte riktigt.
har slängt i en tvätt, rensat min troslåda, gjort kaffe, plockat undan en massa kläder och gått igenom en av kartongerna med bebiskläder från johanna.
fanns så mycket fint! dock har jag inte alls kollat igenom det som är flickkläder, och pojkkläderna fick också vara kvar i kartongen. de får vi gå igenom sen när vi vet vad för litet paket vi får=)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar