öm och trött

jag är så less nu på att inte få sova på nätterna....jag har ont nätterna igenom, plus att jag måste springa upp och pinka konstant..tar mig knappt ur säneg under nätterna och på morgonen. det gör SÅ ont!! svanskotan och ljumskarna...
räcker med att jag sitter ett litet tag bara så gör det sådär förbannat ont när jag ska kliva upp...är det detta som kallas foglossningar?? ska ta och läsa på lite så man kanske kan få reda på vad det är..ska även ringa BM..
ngn som läser här kanske som vet vad det kan vara?
jag som haft sån tur fram tills nu, har ju fått må så bra. i och för sig ska man väl tacka sin lyckliga stjärna för att man fått må bra så pass länge, men jag hade gärna sluppit detta. detta är inge kul!!

jobb idag, fram till klockan två. då ska jag hem och sova! ja jag måste ta alla tillfällen jag får, och idag känner jag mig extra trött och öm..det blir värre och värre för varje dag. så det blir direkt marsch i säng när jag kommer hem och sen middag och övningskörning. har nu inte kört sen i söndags. har inte funnits tid. men idag måste vi! om jag ska hinna innan Liten kommer....

kan nu även meddela att nästa vecka kommer jag ha semester!! känns så underbart så det inte med ord går att beskriva!! har även sökt ledigt till 8:e juni när lillasyster går ut nian. stora tjejen! sjukt....hinner inte med..men vad ska man hitta på i examenspresent??
har nog en liiiiten aning om vad det blir, men...vi får se..

snart öppnar vi..kommer det bli kaos idag?
hade ju stängt igår så det är mycket möjligt...


Kommentarer
inger

Det är ju så länge sedan jag var gravid, kommer inte ihåg. Det kan säkert vara foglossningar. Prata med din barnmorska... hon bör ju veta. Hoppas att det blir bättre snart!!!
Herregud att Jossi går ut nian!!! Var ju nyss hon föddes.. Kramis Inger

2007-05-23 @ 10:29:16
Anna

Inger: jo jag ska ringa henne idag när jag kommer hem. så fullt upp på jobbet så jag hinner inte..
har suttit och läst lite om det och det verkar som att det är forlossningar...inte kul kan jag lova! =/
jo hon är ju stor tjejen nu!! =)=)=)
kramar

2007-05-23 @ 12:32:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar