önskningar

önskar att jag kunde få bli lite glad snart. visst, jag går inte omkring och är deprimerad men det är som om ngt gnager...känner mig inte helt lycklig...konstig känsla. vill bara gråta hela tiden. dock vet jag att jag är väldigt labil just nu när jag är gravid men i alla fall..
övningskörde igår. gick inge bra alls... började gråta. suck...

nu har vi morgonmöte...inte spännande för fem öre och jag önskar att jag kommer kunna hålla mig vaken genom det.

usch, jag hatar att känna så här. vad är det för fel??


Kommentarer
Malin

Hur är det? Ngt som har hänt?

2007-05-11 @ 08:17:32
Anna

Malin: nej då gumman! =) jag är "bara" gravid....lite labil och konstig just nu..

2007-05-11 @ 09:38:13
Frida

Känner igen mig lite faktiskt..och jag är inte gravid.. Upp och ned går det..

2007-05-12 @ 12:34:40
Anna

Frida: ja det gör ju det...hinner knappt med själv i vändningarna =) nu är det toppen igen. underligt=)

2007-05-12 @ 15:54:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar