planer i stöpet

skulle ha farit på stan idag, men det blev inget.
sarah var för trött.
så jag slängde mig i sängen igen. orkar INTE gå på stan i 4 timmar själv.  dock hade jag behövt på banken och en del andra saker, men nu vet jag inte hur jag ska göra..nästa buss till stan går klockan två men jag vet inte ens om de har öppet idag. det är ju halvdag....

ska nog stanna hemma istället. färga håret och kolla igenom alla babykläder vi fick av johanna, och sen klockan sex ska vi ju käka med robban och tjejerna. ska bli sååå mysigt!

imorgon blir det latte och minigolf med malin och micke. var länge sen vi träffade de nu så det blir skoj, och sen vet jag inte vad vi sak göra restenav helgen. massa vi behöver göra, men inget planerat..

nu ska jag dricka mitt kaffe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar