Sassa-tid

nu slutar jag snart.
sassa kommer och hämtar upp mig och sen bär det av ut till rutvik för kaffedrickande och skvaller.=)
kaffet behöver jag verkligen kan jag lova. har sån huvudvärk just nu så det är inte riktigt på topp, men jag tog precis 2 st huvudvärkstabletter så jag hoppas på att det ska gå över.. tar emot att ta tabletter även fast jag vet att det inte är farligt..men jag vet hur det blir om jag inte tar de..då är jag däckad till minst imorgon.
efter sassa-tiden ska vi slänga i oss nå middag och sen ska vi med pappa och rut ut till maria och daniel på kronan. ska bli jättespännande att äntligen få se deras alldeles nya hus. eller nytt och nytt, de har bott där ett tag, bara det att vi inte tagit oss tid att hälsa på. men nu! =)
sen hoppas jag även på lite övningskörning.

i övrigt finns inget att meddela.
inget har hänt av vikt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar