snart slut

på helgen...suck..
drömde imorse att vi hade ledigt i flera dagar till..blev ganska ledsen när jag vaknade till ordentligt och insåg att det inte var så..
M är och jobbar och har vart sen imorse. blev en lång sovmorgon för mig idag. så skönt! var upp och käkade frukost med älsket och sen la jag mig igen..=)
grejjade på här hemma lite och sen kom boman förbi som just for hem.
gjorde kaffe och bakade muffins som fick bli lunch idag.
ska på paltmiddag hos svärföräldrarna lite senare.

övningskört ganska mycket i helgen. bra! måste ligga i nu så jag hinner innan knodden kommer. snart kommer magen börja vara i vägen...känner mig lite stressad men ändå känns det som att jag kommer hinna..hoppas jag i alla fall.


Kommentarer
inger

klart att du hinner.... vet att du fixar det :-) Har varit en väldigt lugn helg. Lite duktigt, var och träna 1 timma i gymmet och sedan 1 timmes promenad... var tvungen att få bort lite träningsvärk... sedan i torsdags. Har knappt kunnat lyfta mina armar.. konstigt nog så är det en sköön värk.. Kramis Inger

2007-05-06 @ 19:29:33
Anna

inger: jo träningsvärk är en skön värk, ett tecken på att man varit duktig=)
själv har jag inte vart det minsta duktig i helgen..förrutom med körningen då=)
försökte jst övertala M att fara och köra nu, men det gick inte...=( måste skynda mig! =)
pusspuss

2007-05-06 @ 22:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar