sommar, på alla sätt och vis

tog en lååång sovmorgon imorse. skönt! och skönt att få ta dte lugnt när man klivit upp också...
käkade frunch och for mot storheden för en shoppingrunda.
blev en lång plastmatta från rusta i svart och vitt, lite trädgårdsredskap och blomlådor och krukor från rutvik för 2000:-.... baby tycker jag är dyr i drift, vet inte riktigt vad han menar med det?? =P
efter det har vi även vart och hälsat på pappa och rut en sväng och nu är det middag på gång.
älsket grilla hamburgare just nu. ska nog spela kubb sen om solen vill fortsätta vara framme...vann ju över både Martin och Calle igår så jag måste ju fortsätta visa hur great jag är =)

dagen har med andra ord gått i sommarens tecken. sol, värme, handlat sommar-saker och grillning.
kan ju även passa på att tipsa om några låtar som jag älskar. sååå somriga och mysiga!

Enrique iglesias - do you know
Bob Sinclair - Sound of freedom
Lars Winnerbäck - Elegi


nu mat!



Kommentarer
Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!

2007-05-26 @ 18:37:45
URL: http://www.TheGuide.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar