super 8 och glass

kom just hem efter lite övningskörning. kändes som att det gick bra idag. så med andra ord går det i alla fall framåt även fast det är lång väg kvar...
har ikväll vart och bowlat med en massa folk. bl. a häggan, hans tjej, calle, heiki...eller jag bowlade inte, magen är lite i vägen. jag var moraliskt stöd.

stan gick också vägen. var på banken och fick äntligen gjort det jag skulle göra. mindre muntert var det att komma dit och ta en lapp och inse att det var 25 st före mig.....
shoppade lite också. dock inte mycket av det jag skulle..hittade inga trosor och hudlotion glömde jag bort.
köpte:

- 2 st sjalar ( 1 i vitt och guld,1 i vitt och rosa)
- en vit t-shirt med svarta dödskallar på
- 1 par svarta mamma-shorts från hm (dösnygga och sköna)
- vita korta leggings
- ny plånbok
- fodral till solglasögon

nu ska jag se Super 8 med älsket och äta glass och dricka latte. imorgon bär det av till stugan. håller tummarna för fint väder!


Kommentarer
Robban

Du har skött dig exemplariskt Anna under den långhelgen=)

2007-05-20 @ 16:26:13
Anna

robban: tack raring!! =) jag sa ju att jag gör allt för dig! =P

2007-05-20 @ 17:47:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar