tillbaka

nu är jag lunchad.
gott med mat och skönt med paus..

har vart hos BM idag. alla värden och prover var bra. tack! =)
känns som att jag har haft en väldigt bra graviditet. inget illamåenda att snacka om och inga andra hemskheter. har vart trött, men det kan jag ta. hellre det än illamående!
nu har jag ju dock börjat svälla redan vilket leder till att jag har ganska mycket värk på nätterna men bara jag fått vara igång en liten stund så går det över..stillasittande en längre stund gör också att det kan göra lite ont. men jag överlever! som sagt, bara jag slipper illamående.
lillen har levt om som sjutton idag! sparkar och bökar så mycket att det nästan är obehagligt ibland, fast det är ändå mysigt! h*n får sparka hur mycket h*n vill!! =)

ska på stan idag efter jobbet och se om de har kvar några av de svarta linnebyxorna jag köpte på hm här för ett tag sen. minns att de fanns i några andra färger och eftersom jag älskar de så mycket så hade ett par till inte suttit fel! mammajeansen går bra, visst, men är inte i närheten av lika sköna! så oftast blir det baggylinnebyxor eller leggings och klänning. bekvämast så!

nu ska jag plugga teori medans det är lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar