tröttast

ja, i alla fall på detta kontor..
åter en natt utan sömn. eller det är klart att jag ha sovit från och till, men inte är det mycket. ännu ondare i ljumskarna idag än igår. som sagt så blir det värre och värre. Bm ringde aldrig upp igår så jag hoppas hon ringer idag. får se vad hon säger. vill åtminstone höra vad jag kan äta för värktabletter...
man blir ganska labil när man är så här slut. igårkväll ville jag bara gråta, och känslan satt kvar imorse. det var väldigt nära att jag stannade hemma idag, men jag har inte råd att vara borta hur mycket som helst heller..

ska försöka övertala älsket att fara på rusta idag och köpa blomlådor.
pappa ringde och tipsade igår om att de hade likadana som de vi tittat på men för en fjärdedel av priset. perfekt!! då kan man ju köpa många fler utan att känna att man blir ruinerad.
annars har vi (jag) inga planer för idag, men som det känns just nu vill jag göra så lite som möjligt.
ska precis som igår hem och sova efter jobbet.

måste komma ihåg att beställa till jossi från hm också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar