uppe med tuppen

min semestervecka har börjat nu, men trots det är jag uppe med tuppen. känenr mig riktigt duktig!
sitter vid köksbordet och har precis fått i mig lite frukost. hälsofil med havrekuddar och en mjuk tunnbrödsmacka med ost, skinka och en massa grönsaker. mums!
sitter här och kikar ut genom köksfönstret. så mysigt! ser ut över trädan och bara en massa massa grönt. solen skiner och himlen är klarblå. underbar dag!

ska snart bege mig med bussen mot stan. ska plugga teori i 100 minuter och sen ska jag träffa sassa.
ska springa lite på stan och kanske ta en fika. ska i alla fall försöka hitta en examenspresent till jossi som tar examen fredagen den 8:e.

Liten lever om för fullt inne i stor-magen. igårkväll fick M känna h*n sparka rejält.=) så underbart när även han får känna och uppleva känslan.=)

nu ska jag kila och borsta tänderna innan jag pyser!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar