uuäähh!!

jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag avskyr mitt jobb just nu..det har gått så bra tidigare och jag skulle nästan kunna säga att jag tidigare trivdes, men inte mer..vet inte om det kanske är för att jag har nedräkning, eller om det bara är så att jag har rätt i min känsla...
har inget tålamod, ingen ork att vara trevlig och det enda jag kan tänka på är att få fara hem. tur att det har varit så många kotrveckor på senaste annars hade jag nog inte orkat. även nästa vecka är kortvecka. halvdag onsdag och ledig torsdag och fredag. underbart!
plus att jag har en massa semester att ta ut!

nu ska jag luncha. vart en massa att göra så jag hann inte skriva klart innan...
återkommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar