värme

men ingen sol tyvärr.
har myst på hela morgonen och bara tagit det lugnt med älsket. var skönt. jag älskar helgmornar, de är sååå mysiga.

igår blev det grillning tillsammans med carro och erik. blev en lugn och stillsam och trevlig kväll.
öldrickande för de andra. älsket ville ju prova presenten han fick av mig, sin Draught Master. (ölmaskin) sä nöjd kille! =)
kom inte i säng förrän kring 2-tiden, och då var jag trött jag kan lova, men ändå stolt över att jag lykats hålla mig vaken så pass länge.

tog en promenad i värmen med älsket och kira. var skönt att komma ut, men det blev lite för lång promenad för mig jjust nu kände jag. ont i ryggen och sååå uppsvällda fingrar...och så fötterna då så klart. dock var det skönt att komma ut.
nu har älsk åkt till garaget och ska sen till Töre och sopa.
vet inte riktigt vad jag ska roa mig med, men det lutar åt att slänga sig i sängen med bara mysa med en massa tv.
japp, jag tror att det blir så.
Lillpyret lever om en massa. så mysigt! =)

Musiktips (som får håret på armarna att resa sig):

Jeff Buckley - Halleluja
Laura Sweden - Release Me
Katatonia - in the white



Kommentarer
inger

hej gumman! Hade dom kvar några ölmaskiner på Cervera?? Är han nöjde med maskinen ;-)
Det blev en väldigt lugn Valborg för oss... Robin var den enda som var till brasan... han ville inte ha oss med... förstår inte varför ;-/ Bamsekramar!!!

2007-05-01 @ 16:28:48
Anna

Inger: jajjomän! de fanns kvar och han blev superglad! hans kommentar:
- men gumman, tycker du jag dricker för liiiite öl??

lugn valborg för oss också. var bara hemma med carro och erik på besök. blev inte ens ngn brasa...
tack för tipset förresten om ölmaskinen!
men du...är det dåligt med kolsyra i eran?
pusspuss

2007-05-02 @ 10:53:07
inger

Nää... jag tror inte det... Vilken ölsort köpte ni. Vi kör med Carlsberg... tyckte den var godare än Falcon. Det är ju viktigt att man blöter den där gummilisten för den tättar till... men har ni gjort enl konstens alla regler så ska det inte vara nå skillnad än om ni dricker från flaska eller burk. Vad kul att han blev glad!!! /Kramis

2007-05-02 @ 11:57:22
Anna

inger: jag har ingen aning om han gjort det, men jag antar såklart att jag gjort som det står=)
carlsberg var slut, fanns bara falcon. uäk! =) fast nu slapp jag ju drabbas då ölen inte var ämnad för mig=)
kramar

2007-05-02 @ 14:37:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar